[section]
[row]
[col span__sm=”12″]
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
[accordion]
[accordion-item title=”Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil have ændret i min ordre?”]
Hvis du skal have ændret i din ordre, skal du skrive en mail hurtigst muligt til [email protected]. Dette skal helst gøres indenfor få timer.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Tilbyder I gratis fragt?”]
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordre over 498 kr. i hele Danmark.
Alle ordre bliver sendt fra vores lager indenfor 24 timer. I travle perioder kan der gå op til 48 timer før de bliver afsendt.
Leveringen tager normalt 1-2 hverdage efter afsendelse.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Hvilke fragtselskaber bruger I?”]
Vi bruger PostNord.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?”]
Vi tilbyder at du kan betale med Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og MobilePay
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Hvornår trækker I pengene?”]
Når du laver en ordre ved os reserverer vi pengene på dit kort, men vi trækker dem først når vi har afsendt din ordre.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Er priserne inkl. moms?”]
Alle vores priser inkl. dansk moms.
[/accordion-item]
[accordion-item title=”14 dages fortrydelsesret”]
Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret. Hvis du vil gøre brug af det, skal du skrive en mail til [email protected]
[/accordion-item]
[accordion-item title=”Mit produkt er gået i stykker”]
Send en mail til [email protected], hvor du beskriver, hvordan produktet er gået i stykker samt sender os billeder af produktet. Så kan vi vurdere problemet og finde en løsning.
[/accordion-item]
[/accordion]
[/col]
[/row]
[/section]